Jak nakupovat

Nabízíme předměty převážně z první poloviny 20. století pocházející z Českolovenska. Každý náš kousek je originál, který prošel prošel částečnou či úplnou renovací. Věci uvádíme do funkčního stavu, přičemž se snažíme zachovat jejich osobitost a zdůraznit estetickou stránku.

Naše předměty jsou funkční a lze je okamžitě bez dalších investic používat. Předesíláme, že zboží je použité, jeho stav tomu odpovídá. Stav předmětu je patrný z fotografiií a je uveden v popisu. Po předchozí domluvě možnost prohlédnout si věci osobně.

Záruka

Záruka na naše předměty je 1 rok.

Nejsme klasickým eshopem, zboží máme povětšinou pouze po jednom kusu. Na našich stránkách nenaleznete žádný nákupní košík, který je u eshopů obvyklý.

Způsob prodeje

Zákazník nám zašle poptávku (Zboží si můžete objednat na stránkách www.odveci.cz pomocí formuláře u každého produktu nebo na e-mailu cinkni@odveci.cz, případně telefonicky na čísle +420 605 505 962.) – my mu odpovíme, sdělíme další informace o produktu, celkové ceně, vyměníme si informace o doručovací adrese, formě platby apod. – pokud zákazník souhlasí, proběhne platba – a my následně zboží odesíláme, případně si jej zákazník vyzvedne osobně.

Způsob platby je buď v hotovosti na místě (Osadní 6, Praha 7) při přebírání zboží, nebo platba předem na účet.

Způsob dopravy

Způsob dopravy se řeší individuálně. Vždy záleží na domluvě se zákazníkem. Možný je po domluvě jak osobní odběr (Osadní 6, Praha 7,  přes léto dílna v severních Čechách nedaleko Jestřebí), tak využití služeb přepravce. O možnostech dopravy vás vždy předem informujeme a dohodneme takový způsob, který vám bude nejvíce vyhovovat. Vycházíme jednak z cen ČP, ale i jiných dopravců.

Využíváme domácích i mezinárodních přepravců. U jednotlivých produktů jsou uvedeny destinace, kam lze zboží zaslat. Větší předměty (židle, stolky apod.) lze posílat pouze v rámci EU, menší (lampy atp.) do celého světa. Odesílání zásilek mimo EU s sebou nese povinnost zákazníka platit clo. O jeho výši se, prosím, informujte na celním úřadě konkrétního státu.

Odstoupení od kupní smlouvy

Vaše odeslaná objednávka není závazná. Nehrozí vám žádné sankce při jejím nedodržení. Po odesláním objednávky vám přijde potvrzení o jejím přijetí a další instrukce ohledně platby a převzetí. Prosím jednejte dle obdržených instrukcí v potvrzujícím emailu.

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 zákona písm. a) č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

Toto ustanovení zákona nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na základě zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte právo se v případě sporu s Prodávajícím obrátit na subjekt mimosoudního řešení sporů, a to na Českou obchodní inspekci. Více informací na webových stránkách: http://www.coi.cz/.

Reklamace

U všech zásilek je nutná důkladná prohlídka při doručení, za přítomnosti zaměstnance zásilkové společnosti. Případná poškození produktu je třeba zaznamenat na místě doručení nebo zdokumentovat ihned po vybalení, jinak je složité uplatňovat pozdější reklamace za poškození zboží přepravou. Abychom toto riziko minimalizovali, zboží pečlivě balíme do recyklovaných kartonových obalů, bublinkových a smršťovacích fólií. Reklamace řešíme vždy neodkladně. Reklamaci lze uplatnit v místě odběru předmětu, tedy Osadní 6, Praha 7.

V případě jakýchkoliv problémů nás okamžitě informujte na toto telefonní číslo +420 605 505 962.

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně telefonicky. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.

Děkujeme Vám za čas a za prostudování ochodních podmínek.

Jiří Šíma